Mart 16, 2012

seni diliyorum..


Aşk diliyorum,

içinde huzur,
anlayış,
saygı,
heyecan,
bir ömürü beraber geçirme iteği ve güveni olan..

Dokununca dünya duracak sandığın,
bakınca gözünden her istediğini anladığın,
yanındayken anne kucağında-baba omzunda oluşunu hissettiğin..

saçının traşına, saçındaki tokasına hayran olduğun,
giydiği gömlekten, taktığı şala kadar etkilendiğin,
onsuz kaldığında özlediğin, yanındayken o an hiç bitmesin dediğin,

televizyonda en sevdiğin dizi varken bile reklam aralarını beklemeden maçı da açacağın,
maçın en heyecanlı anında mutfakta "ayyyy" sesime kalkıp gelecek, elimin ufak sıyrığını öpecek..
yemekler hazırlarken tartmadan, sakınmadan sevgimi katacağım,
iş çıkışında arayıp; "aşk dışında ne istersin -kadınım-" diyecek..

aşk diliyorum,
içinde hem pembe hem mavi olan..
ama en çok beyazın yakıştığı..
siyahla buluşunca yakıp kavurduğu..

gözündeki ve gözümdeki ışığın hiç bitmediği nice yıllar diliyorum hayatım..

Zeynep'ten..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

(: