Nisan 16, 2012

): çok hastaydım..


Bir haftadır çok hasta olduğum için bloga hiçbir yükleme yapamadım..

Malum haziranda düğün var :) ve tam anlamıyla yumurta kapının ağzına geldi :)
Koştur, terle, terin soğusun, merdiven in çık, dükkan gez, yok olmadı tekrar bak, insanlarla saatlerce konuş, stres ve yorgunluktan halsiz düştüm ve midemi üşüttüm..
Sağıma dönsem solum, soluma dönsem sağımdaki kemikler mideme batar gibi oluyor, bir mide bulantısı bir ishal :(

İzleyicilerimden özür dilerim..
Ama Zeynep hastayken boş durmadı, kurabiyeler yaptı :)
Sevgilerimle,
Zeynep..

4 yorum:

  1. Kıyamam ben sana heyecandan hasta olmuşsun sennn ! Çok geçmiş olsun ama hakikaten geçsin ve bir daha yanına gelmesin !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) colette çok teşekkür ederim..sanırım haklısın, heyecan, koşturma ve stresten oluyor :(
      evet gitsin ve bidaha gelmesin..
      sevgiyle, kucaklıyorum..
      zeynep..

      Sil
  2. Çok çok geçmiş olsun Zeynep. Düğün hazırlığı,, telaştan, heyecandan yataklara düşürür insanı :) Güzel yorgunluklar bunlar kolay gelsin sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)bugy, çok teşekkür ederim, zor işlermiş bunlar gerçekten, bir o kadar da güzel..
      2 haziran olur mu demeye başladık bile :)
      öpüyorum seni çok..
      sevgiler,
      zeynep..

      Sil

(: