Şubat 14, 2012

G ve Z = GEVEZE (:

Doğum günümde evlenme teklifi almamla başladı hikayemiz.. Daha önce hayalini kurduğum büyülü dünya için atılmış ilk adım bu oldu.
Arabadan indiğimizde bagajı açıp koton giyim mağazasının karton poşetini alarak beni “kotondan bir hediye almış” düşüncesine büründüren adam kendinden gayet emin adımlarla, her önünden geçtiğimizde “burası ne de güzel ışıklandırılmış, çok hoşmuş” dediğim RAFİNE RESTAURANT’a  elimden sıkı sıkı tutarak girdi. Çok güzel karşılandık. En güzel masaya oturduk, tabi her şey çok daha önceden planlanmıştı, herkesin bize farklı baktığının farkındaydım ama anlam veremiyordum..
Lezzetli yemeklerin ardından kocaman, bembeyaz tüllerle çevrelenmiş bir buket kırmızı gül ve ufak bir dilim pasta geldi J hep çok sevmişimdir küçük şeylerin süslenmesini, büyük bir pastaya tercih ederim her zaman bir top keke mum dikip üflemeyi..
Beni tanıdığın ve tamamladığın için teşekkür ederim..
Herkes bize bakıyordu, tabi ben kıpkırmızı..

İçinden gömlek veya bluz tarzında birşey çıkmasını beklediğim o karton poşetten tek taş çıkarılarak o hep filmlerde izlerken heyecanlandığım sözcüklerle buluştum “benimle yaşlanır mısın?” bu bir evlenme teklifi miydi J belki de değildi ama ben “evet” demiştim bile..
Sonrasında hızla zaman geçti.. Aralık ayı geldi, 24 Aralık için gün sayılmaya başlandı, herkes, ailelerimiz koşturdu, ve o gün geldi çattı..
Nişan yerine nişandan önceki gece ablamla gidip baktığımızda, masa örtülerinin ütüsüz olduğunu gördüğümde ablam gözlerimin dolduğunu gördü ve hiç gıkını çıkarmadan tek tek benimle ütüledi onları, 4 gece boyunca ablam, annem ve ben; evimizin mutfağını atölye yaparak, hamurlar açıp, süslemeler yaptık, uykusuz gecelerin sonunda o kadar güzel bir görüntü vardı ki, ben bile şaşırdım..
Yıllardır hayalini kurduğum şeyi yapmıştım, elimle aşkımı kurabiyelere taşımıştım..
Yanlış anlaşılmasın 3-5 tane yapmadık, bir hayli çok J



Daha önce çocukmuşuz, büyüdük dediğimiz gün kar yağmaya başladı..
Bugüne kaçak göçek buluşup, ya biri görürse denilen günler geride kalmıştı. Ailemizin, aile büyüklerimizin karşısına el ele çıkıp, dans ettiğimiz, onları oyun havasına kaldırıp oynadığımız o gün heyecanla geçti..
Canım sevgilim; yaşamıma, ailemize hoş geldin..
Zeynep..

2 yorum:

  1. tebrik ederim sevgili Zeynep, hayatta hep daha da büyüyen mutluluklara sahip olmanı dilerim tüm kalbimle. Bu arada hayatımda gördüğüm en güzel nişan kurabiyesi bunlar :) ellerinize sağlıkk!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beni çok mutlu ettin ziyaret ederek ve yorum bırakarak supercellma, çok teşekkür ederim :)
      mahcupta oldum..
      güzel temennilerin için ayrıca teşekkürler, sevgiyle öpüyorum seni..
      Zeynep..

      Sil

(: