Şubat 14, 2012

Buğra & Dilşad


Buğra aradı beni, “ablacım, dilşad için kurabiye yaptırmak istiyorum” dedi.. Ve benim heyecanım başladı..

En Sevilen Renk: Pembe
Sipariş Tarihi: 07.02.2012
Teslim Tarihi: 13.02.2012

Buğra ve Dilşad’ı daha önceden tanıyorum, Dilşad tatlı ve şirin şeylerden hoşlanan, Viyana’da okuyan cici hanım hanımcık bir kız, uzun zamandır beraberler ve aradaki uzaklığa rağmen birbirlerine verdikleri değer gözlerinden okunuyor..
Hep sevgiyle büyümelerini diliyorum..
Neyse, gelelim hazırlıklara..A3 alındı, Dilşad’ın en sevdiği rengin pembe olduğu, Viyana’da okuduğu düşünülerek çizimlere başlandı..Pembe Kalp bir kutu içine tüller kesildi, kurabiyeler tarçınlı-zencefilli hazırlandı, tek tek pembe kurdelalarla ağızları bağlanarak kalp kutuya yerleştirildi ve kalp kutu da hiç anlamaması için beyaz düz bir karton kutuya oturtuldu..












Çok zevkliydi, zevkle yaptım J Umarım, Dilşad’ın da yüzünde gülücükler açtırmaya yeter J
Sevgililer gününüz kutlu olsun, bir ömür sevgiyle geçirin inşallah..
Sevgilerimle..
Zeynep..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

(: