Şubat 14, 2012

Serkan & Zerrin


En Sevilen Renk: Pembe
Evlilik Yıldönümü: 17.10.2010
Doğum günü: 11 Şubat
Sipariş Tarihi: 03.02.2012
Teslim Tarihi: 10.02.2012
Bir zarif sipariş daha..
Siparişi aldığımda 3 Şubattı.. Yakın bir arkadaşım iletti siparişi bana.. Serkan Bey biricik eşine Sevgililer Günü hediyesi olarak bir kutu dolusu kurabiye düşünmüş, ayrıca Zerrin Hanım’ın 11 Şubat’ta doğum günü de varmış..
Serkan Bey’in nazik talebi üzerine başlandı kurabiyeler düşünülmeye.. Konsept tamamen bana bırakılmıştı (:
Ben öncelikle çizerek başladığım için çalışmaya, koyuldum A3 kağıda kurabiyeleri çizmeye..
Her zaman, hediye edilecek özel kişinin beğenilerini, önemli günlerini not etmek adetimdir, hem kurabiyeleri düşünürken yardımcı olması, hem de kişiler ile yakından tanışmak adına bana hep çok sıcak gelir..
Zerrin Hanım’ın en sevdiği rengin “pembe”, evlilik yıl dönümlerinin “17.10.2010” olduğunu da bu sayede öğrenmiş oldum (:
                                                                                           




                                    






Serkan Bey’e zarif hediye düşüncesinden ötürü teşekkür ediyorum, Zerrin Hanım’ın doğum gününü çok içten kutluyorum ve çok mutlu bir ömür diliyorum..
Umarım Serkan Bey de Zerrin Hanım da hediyeyi beğenmişlerdir ve kutuyu açtığında Zerrin Hanım’ın yüzünde bambaşka bir gülüş oluşuvermiştir.
Hep sıcacık günlerde buluşmak dileğiyle..
Sevgilerimle..
Zeynep..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

(: