Nisan 20, 2012

kutlama süprizi (:

Öle üzgünüm ki, fotoğraf makinemin hafıza kartını bilgisayarda unutup, elimi kolumu sallaya sallaya eve gittim ): 
Ve süprizin sepete dizaynına başladım..
Herşey çok güzel...
Hafıza kartı olmadığı için makine ile çekim yapamayacağım gerçeğiyle karşılaştım..
O an kendime nasıl kızdığımı tarif edemem, kimsede değil bendeydi kabahat...
Halen üzgünüm..
Telefonumla çekilen fotoğrafları yayınlıyorum..




Bugünkü süpriz, ailesinden Ekin Duman'a gönderildi..
İçinde yazdığı ve dün satışa sunulan kitabın isminin "SÜRÜDEN AYRILANI KURT KAPMAZ" baş harfleri, uğur böcekleri ve nazar boncukları olan kocaman bir kurabiye sepeti..

Ben gönülden tebrik ediyorum kitap yazarı EKİN DUMAN'ı..
Ellerine emeğine sağlık..
Tüm yaşamının kurabiye tadında tatlı olmasını ve başarılarının devamını diliyorum..

Sevgiler,
Zeynep..

2 yorum:

  1. bir gün ben de kitap yazarsam bana böyle bir sepet hazırla... ya bayılıyorum bu butik kurabiye işine... Hamarat arkadaşım benim ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım, söz sana..bir kurabiye sepeti yapıcam sana..
      :)

      Sil

(: